25 sierpnia 2014 10:53

Tour Salon - gdzie biznes spotyka się z pasją

[img:1] Największe wydarzenie w Polsce dla specjalistów z branży turystycznej będzie miało w tym roku swoją 25 edycję. Tegoroczna odsłona w dniach 23-25 października jest świetną okazją na przyjrzenie się, jak zmieniała się polska turystyka na przestrzeni lat.

Tegorocznym regionem partnerskim jest pełen pozytywnej energii Śląsk. Dzięki intensywnej promocji swojego dorobku kulturowego staje się ważnym miejscem na mapie dla entuzjastów turystyki kulinarnej i industrialnej. 

Polacy pokochali ten kraj i przez cały rok można ich spotkać zwiedzających liczne atrakcje turystyczne tego małego państwa. Mowa oczywiście o Gruzji, która będąc krajem partnerskim 25 edycji TOUR SALONU ugruntuje swoją pozycję ulubionej destynacji turystów poszukujących widoku najwyższych gór w Europie, dziewiczej przyrody i architektonicznych cudów z początków naszej ery. 

Konferencje, szkolenia i warsztaty

Międzynarodowe Targi Poznańskie podczas tego trzydniowego „święta turystyki” staną się miejscem spotkania zarówno izb, organizacji i stowarzyszeń na rzecz rozwoju turystyki, jak i firm świadczących w niej bezpośrednie usługi. Będzie to okazja nie tylko do skompletowania katalogu ofert wyjazdów turystycznych, motywacyjnych i integracyjnych, ale także do dyskusji na temat kierunków rozwoju tego sektora i wspólnych działań w tym zakresie. Plan targów zakłada warsztaty, konferencje i szkolenia. Ubiegłoroczny hit, czyli konferencję „Turystyka Kulinarna – POLSKI HIT”, która zgromadziła 120 uczestników, organizatorzy podsumowali następującymi słowami – Sukces wydarzenia sprawił,  że podczas tej edycji temat turystyki kulinarnej będzie powtórzony, ale dodamy nowe elementy, które rozwiną wiedzę uczestników i dadzą możliwość wykorzystania we własnym regionie – tłumaczy Anna Myślak, dyrektor projektu.

Obowiązkowym elementem wydarzeń, które od kilku lat towarzyszą targom, są Dni Eksperckie Polskiej Organizacji Turystycznej. – Szczegółowa tematyka właśnie się kształtuje, ale wystarczy spojrzeć na wszystkie do tej pory omawiane zagadnienia. Jak zawsze podejmowana będzie najbardziej aktualna problematyka w branży turystycznej, która będzie miała przełożenie w praktyce – podkreśla Myślak. 

Po raz kolejny skorzystać będzie można ze szkolenia „Travel 2.0”. Wiedza z zakresu e-marketingu zmienia się z zawrotnym tempie, dochodzą nowe funkcjonalności, strategie, kolejne sposoby przekazywania informacji. Z tego powodu trzeba zawsze być „krok do przodu” przed konkurencją. Taką możliwość dają praktyczne warsztaty, prowadzone przez specjalistów, podczas których będzie czas na naukę i omówienie zagadnień, z którymi na co dzień mamy problemy w tej dziedzinie. 

To nie wszystkie wydarzenia podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji targów. W tym roku stawiamy na jakość, a nie na ilość. Chcemy, aby przyjeżdżający specjaliści wynieśli z targów nie tylko wymienione między sobą wizytówki, ale fachową wiedzę, która sprawi, że zaczną zarabiać więcej – dodaje na zakończenie dyrektor targów.  

Spotkania z podróżnikami

Podobnie jak rok temu „National Geographic – Traveler” zaprasza na swoje stoisko, na którym spotkać się będzie można z Martyną Wojciechowską. Również na stoisku magazynu „Podróże” pojawi się znany obieżyświat.  

Polska – piękna i malownicza 

Nawet nie wiemy, ile pięknych zakątków i miejsc w Polsce mamy na wyciagnięcie ręki. Po raz drugi na targach TOUR SALON odbędzie się finałowa gala plebiscytu „7 Nowych Cudów Polski” organizowana przez National Geographic – Traveler. – Jesteśmy przekonani, że Polska jest najfajniejsza. Dlatego przez cały rok szukamy miejsc niebanalnych, magicznych, nowo powstałych i 
takich, w które tchnięto drugie życie. I to właśnie je nominujemy w czwartej edycji plebiscytu „7 nowych 
cudów Polski”. Z szesnastu propozycji Czytelnicy Travelera wybiorą siedem miejsc, które zasługują na to miano. Poprzez plebiscyt chcemy promować ciekawe, ale wciąż niewystarczająco znane zakątki ze wszystkich polskich województw
 – mówi Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna Travelera.

Festiwal Podróżniczy „Śladami Marzeń”

Najlepszy serwis internetowy nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z podróżnikami. Dlatego osoby, które będą chciały wysłuchać relacji i obejrzeć zdjęcia oraz filmy z podróży zrobią to podczas drugiej edycji Festiwalu „Śladami Marzeń”. Jego pierwsza edycja cieszyła się sporym zainteresowaniem targowych gości i nic nie wskazuje na spadek jego popularności.

Kulturowa różnorodność 

Nieodłącznym targowym krajobrazem jest specjalnie przygotowana Scena Kultury, na której organizowane będą wystąpienia, prelekcje i różnego typu prezentacje. I w tym roku kalejdoskop wydarzeń będzie ogromny. Szczegółowy program Sceny Kultury dostępny będzie tuż przed targami.

Książki o podróżach

Uczestnicy i wystawcy targów będą świadkami XXIII edycji XXII edycji Ogólnopolskiego Przeglądu Książki Krajoznawczej i Turystycznej. Na stoisku targowym Przeglądu będzie można się spotkać z autorami wyróżnionych książek, a także kupić nagrodzoną publikację.

Wizyta poznańskich koziołków

Symbol Poznania - koziołki - pojawią się na targach TOUR SALON, a później będą cieszyć oko swoją obecnością w wielu miejscach miasta oraz turystów. Fundacja Rozwoju Miasta Poznania ogłosiła konkurs "Koziołki dla Poznania". Ideą konkursu jest stworzenie projektów poznańskich koziołków, które później będą eksponowane w przestrzeni miejskiej, będą również dostępne dla turystów w formie pamiątek czy pojawią się na instalacjach przenośnych. Prezentacja zgłoszonych prac odbędzie się właśnie na TOUR SALON 2014.

KONFERENCJE
reklama
Copyright © INFOMUSIC 2019
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz